Time flies - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu Time flies - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

Time flies

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

23 Juni 2010 | Nederland, Woerden

Met nog maar één nachtje te gaan begin ik nu toch wel flink de kriebels te krijgen. Heb ik wel echt alles ingepakt? Ben ik niets vergeten? Is alles geregeld? Twijfels, twijfels, twijfels. En ik (denk te) weten dat ik er nu klaar voor ben. Nu moet het dan ook maar zo snel mogelijk gebeuren. Morgen de laatste spulletjes in me tas stoppen voor ik met een deel van de familie naar Amsterdam ga rijden.


  • 23 Juni 2010 - 20:01

    Henny En Fam:

    super veel plezier gewenst,geniet ervan!!
    lieve groetjes!

  • 24 Juni 2010 - 12:30

    David:

    Vertrek jij morgen aaaall????!!!!

    Shit das snel. Ik had gehoopt jou nog een keertje te zien voor je vertrok, maar ik zie je wel als je terugkomt ;)

    Hou je taai, en kom daar heel aan hé!

    Dikke zoen en knuffel,
    David

  • 24 Juni 2010 - 12:43

    Loes:

    wauw, je reis is begonnen, het afscheid viel niet mee maar nu zit je hoog in de lucht op weg naar een hele lieve familie,veel liefs schat en geniet er van en geef ze daar een hele dikke lieve knuffel van mij,en jij ook een hele lieve dikke knuf van mij xxx

  • 24 Juni 2010 - 16:15

    Bon En Bon:

    Ha die Juud,

    Raar idee hoor dat je nu ergens boven de wereld vliegt en straks helemaal aan de andere kant onderste boven loopt... ;-) waar een lieve familie op je wacht!

    We weten zeker dat je het weer helemaal naar je zin gaat krijgen!

    Veel plezier en we horen/lezen graag je verhalen!

    Dikke zoen van ons

  • 24 Juni 2010 - 17:31

    Mirjam En Mannen:

    Super stoer zo helemaal alleen naar Nieuw Zeeland!
    Maar je zal je daar zeker wel vermaken!
    Hou ons op de hoogte!
    Heel veel plezier met Joy en de familie.
    Hele dikke knuf van Mim en alle mannen.

  • 24 Juni 2010 - 19:56

    Chiel & Linda:

    Ha Juud,

    Heel veel plezier in NZ!
    Denk niet teveel aan ons...geniet maar lekker van je vakantie :-)

    Liefs,
    Chiel & Lin

  • 26 Juni 2010 - 22:43

    Lies:

    Zie ik daar mijn trui op de foto! heel goed :)
    jij bent nu lekker in NZ; geniet ervan!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woerden

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 668
Totaal aantal bezoekers 35118

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: