Singapore - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

25 Juni 2010 | Indonesië, Batavia

Er was eens, een vluchthaven heel heeel ver hier vandaan in een land genaamd Indonesie omringt met water met als hoofdstad Singapore. En rara waar land Judith in SINGAPORE! Dat was een strikvraag he ;) Het regent hier het is overal nat maar toch 26 graden.

Ik zal eens wat vertellen over de vlucht..
Ik stapte het vliegtuig binnen en eindelijk jaja een vliegtuig met een eigen schermpje hoera! En met leuke filmpies muziek spelletjes en zelfs een taalcursus Engels. Geen toothpaste dit keer op me gezicht gesmeerd. :P
Ik had helemaal niemand naast me dus dat was lekker rustig. Me benen lekker languit gelegt alle zitleuningen omhoog gedaan en hup beentjes omhoog en slapen maar.
De tijd ging wel snel eigenlijk, kon niet eens me film afkijken.. balen.

Heb nog paar minuten gratizz internet dus ga jullie een goede nacht wensen moet om 9:00 weer bij een hokje zijn daar wordt ik weer opgewacht.(Zit naast de kinderspeeltuin dus ik heb me wel vermaakt:P).
Had normaal om 8:45 gevolgen maar zag opeens op het vliegbord RE-TIMED staan, dus ik dacht help wat betekend dat... maar gelukkig maar een uurtje later. Vliegtuig vertrekt nu om 10:00 uur.

Waren jullie maar hier!


  • 25 Juni 2010 - 07:24

    Chiel & Linda:

    Hoi hoi :-)

    Je eerste vlucht is gelukkig goed gegaan!
    Nu zit je denk ik nog maar een paar uurtjes van NZ af...hopelijk kon je je filmpje nog afzien ;-)

    Have fun!

    Liefs,
    Chiel & Lin

  • 25 Juni 2010 - 07:32

    Marjolein:

    Hey lieve Juud,

    Wat leuk om te lezen hoe je vlucht was, lekker relaxt hoor dat er niemand naast je zat. Ze hebben je dus toch door gelaten met je te zware bagage :P Goede vlucht verder, en veel plezier!

    Liefs Marjolein

  • 25 Juni 2010 - 11:56

    Lateesha &co:

    ola bellaa(L)
    leuk om te lezen dat je eerste vlucht goed is gegaan. nog even en dan is het New zeeland!! heel veel plezier en ga er vooral van genieten meidd. en owjaa morgen zondag in toch in Woerden. wel anders zonder jou, maarja dat moeten we dan maar snel weer overdoen.
    Tchauuu en tot heel snel
    dikke knuffel van ons allemaal, Lovee xx Lateesha

  • 25 Juni 2010 - 15:13

    Kristie:

    Oeh, lekker hoor, niemand naast je in het vliegtuig, wat een luxe!! En wss heb je nu stiekem je filmpje toch nog afgekeken in het tweede deel van je vlucht whaha :P Ik ga je op de voet volgen :D En vergeet mn groetjes niet he :P

    Liefs Kristie

  • 28 Juni 2010 - 10:38

    Teni:

    hahahaha wat heb je deze keer wel in het vliegtuig verkeerd gedaan? inplaats van TOETpaste haha :P

  • 13 Juli 2010 - 16:53

    Tessa En Rick:

    staat je goed die hoed kan je daar niet blijven whahahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 35033

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: