8371 km later - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu 8371 km later - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

8371 km later

Door: 2 J's

Blijf op de hoogte en volg Judith

26 Juni 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Zo vannacht om twaalf uur aangekomen op Auckland, daar wachten een hele lieve familie mij op. Maar voor ik lande maakte ik natuurlijk weer wat grappigs mee.
Omdat ik zulke goeie assistentie had zat ik al als allereerst in het vliegveld.. hoera.
Langzamerhand liep het vliegtuig vol.. en ik bofte ontzettend met mijn buurman. Kon niet beter 'what a catch!' Kwam uit India een echte indiaan dus haha 1.65cm lang, donker haar, bruin kleurtje, mooie tulband, lieve lach.... VRESELIJKE GEUR, STINKENDE TANDEN en ik heb het nog niet eens over toen hij zijn schoenen uitdeed.. will leave the rest up to your imagination. :P
Nou goed van die geur werd ik meteen gehypnotiseerd viel als een blok in slaap!
Toen we eenmaal geland waren moest ik verschillende formulieren invullen, die werden besproken met een visumvrouwtje. Mevrouw vroeg what do you like to declare? I said: (op aanraden van Inneke..) I've got sweeties :D
Ik dacht waarom lacht het vrouwtje me nou uit.. kennen ze geen dropjes ofzo?
Dus ik het hele verhaal vertellen aan Joy vertelde ze what I really said was "I have cute little children with me" dus ja ik zal het woord candy maar voortaan gebruiken.

De dag begon met een kopje thee en lekker piece of toast. :D Toen moest Joy werken bij de Dragonfly Cafe. Jose en ik zijn even boodschapjes weze doen en ook even bij Joy der werk langs geweest. Erg leuk winkel/cafeetje.
Toen zijn we voor Jeremy gaan winkelen want hij had kleding nodig voor een engagement party. Niet die van hem hoor ;)
En wij zijn lekker gaan wandelen op PINKBEACH!! En dan zeggen ze dat het winter is.. en doen ze de kachel aan omdat het net onder de 20 graden is :P
En lekker een hollands prakje gegeten namelijk bloemkool zonder zout. :D

Catch ya

  • 26 Juni 2010 - 10:34

    Chiel & Linda:

    Ha Juud,

    Mooi dat je safe bij de Kraantjes aangekomen bent ;-) En nu genieten en vermaken!

    Liefs,
    Chiel & Lin

  • 26 Juni 2010 - 11:59

    Loes:

    haha,ik heb wel moeten lachen om je verhaal,eerst om het verhaal van je buurman en toen die sweety's.
    Enne het is hier wel erg stil hoor!!!!
    liefs en dikke kus

  • 28 Juni 2010 - 18:57

    5x Van Sluis ;-):

    Wat leuk om zo je verhaaltjes te lezen Juud.
    Heel veel plezier en geniet van je mooie reis!
    Liefs en knuffel van de Van Sluisjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 35035

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: