Winterus days in New Zealand - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu Winterus days in New Zealand - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

Winterus days in New Zealand

Door: 2 J's

Blijf op de hoogte en volg Judith

08 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Wo000ooo00ooo0ooooww Auckland is echt een awesome radical fantistic amazing unbelievable wicked sick kewl city!
We voelden ons echt toeristen, oh wacht dat waren we ook! Foto camera in de ene hand en een stadsmap in de andere hand. Grote rugzak op onze rug ja zo liepen wij door Auckland. Helaas was het weer net niet helemaal zonnig zelfs geen regenboog dus zeg maar regenachtig.. maar voor het winkelen in Queenstreet maakt dat natuurlijk helemaal niet uit.
Alleen we hebben gewacht met de skytower omdat we dat graag op een zonnig dagje willen doen, als je eenmaal op de skytower bent kan je ook (met begeleiding en een oranje overal aan en een touw daar je aan vast zit) een rondje erop lopen helemaal op de top, en aangezien Joy en ik wel van een beetje avontuur houden gaan we dat doen :D:D


Hmm wat kan ik nog meer zeggen.. oja ik heb nog meer kiwi - achttig gedaan namelijk;
Door de supermarkt gelopen in me pyama en badjas.
Gister hadden we een film/luilak dagje en had geen zin om me aan te kleden die dag en voor hier in Nieuw Zeeland is het dood normaal hadden ze me wijsgemaakt dus ik dacht ooh oke laten we gaan. Hebben 7 films gehuurd en bijna allemaal gekeken! hih
Nou moet wel zeggen heb me nog nooit zo bekeken gevoeld haha maar als mensen naar me keken ging ik maar ff kuchen en beetje ratelen dat ik ooh i'm so sick haha ;)

We waren bij wat vrienden, en natuurlijk komt er wel eens een moment dat je naar de wc moet, nou ik kreeg zo'n moment.. en dacht oh laat ik de wc is zoeken. Hmm geen wc.. Ondertussen moest ik alweer erg nodig dus dacht laat ik het maar eens vragen?! Toen werd mij naar de voordeur gewezen (ja grappig dacht ik, ik moet behoorlijk nodig....haha) maar echt om het hoekje buiten stond DE WC! ;) enig!

Toen we vanochtend wakker werden stond er een speciaal menu op ons te wachten: MUIS !!
Dacht ik er eindelijk thuis in Woerden ervan af te wezen kom ik ze hier weer tegen haha! ;)
Gelukkig had Jan deze snel gevangen! Maar hij had hem nog ff bewaard zodat wij er nog even kippevel van konden krijgen.. aardig he!
Maar opgegeven moment dachten we kom we gaan hem los laten ergens ver weg. Dus pakken we een doos en doen hem in de doos maar hij klimt er alweer bijna uit.. nou ik heb het gefilmd (zal kijken of ik kan uploaden) maar ik kan je vertellen van het gegil en gelach zal je niet blij worden haha! Was wel een hele ervaring en goed voor je hart is het niet haha. maar hij is gelukkig net op het nippertje buiten eruit gegooid. En we hebben de katten erachter aangegooid.

En nu is het film kijk tijd!

See ya later

  • 08 Juli 2010 - 07:19

    Ineke:

    Oei, dat lijkt me helemaal niks boven op de skytower lopen!!! He, Jeremy, heb je geen last van jeugdpuistjes dat je ook niet een maskertje nodig hebt?? Groetjes van ons, Hans, Ineke, Jop

  • 08 Juli 2010 - 20:53

    Teni:

    Jupiiii ik vind het zo leuk om te lezen dat je het erg naar je zin hebt daar! en hoe je die verhalen verteld haha!

    Als je terug bent mag je ook weer zo lollig doen op de Jupi en teni!

    vertel je hun daar ook al je moppen en raadsels haha?
    xxxxxxxxxx

  • 10 Juli 2010 - 19:05

    Loes:

    wat kan jij leuke verhalen vertellen zeg, komt vast omdat je hele leuke dingen meemaakt en doet, zie alweer naar je volgende verslag uit.
    veel lieve kusjes voor jullie allen x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 35039

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: