Brownies - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu Brownies - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

Brownies

Door: 2 J's

Blijf op de hoogte en volg Judith

18 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Dit keer niet een reisverslag.. heb momenteel weinig inspiratie het is weggenomen door een lekker glaasje baileys!

Maar ben jullie nog een recept verschuldigd:

250 gr boter
75 gr coca
300 gr suiker
4 eieren
125 gr bloem
1 theelepel bakpoeder
1 theelepel vanille esscence

In een pan de boter laten smelten. Voeg dan de cacoa bij. Roer het even en haal het van het vuur af.
Voeg de suiker toe goed door elkaar mengen. Dan 1 voor 1 de eieren erin gooien en goed mixen. De bloem en bakpoeder door een zeef toevoegen. Vanille esscence erbij en weer nog ff mixen.
Giet het in een bak van 20 x 30 cm.
Oven op 180 graden en 25 minuten bakken..

en ik zeg het je je hebt de lekkerste brownies die je ooit gegeten hebt. :)

Oke, toch een klein inimini verhaaltje van de laatste paar dagen oke?!

Zijn naar de hotpools geweest.. hoe lekker klinkt dat? allerlei soorten baden van koud, warm naar 48 graden baden! en zelfs een Moviepool.. kei gaaf kon je lekker badderen en een film kijken! Het water is wel een stuk minder schoon dan in nederland zeg.. en die kiwi's worden steeds gekker gaan ze vloerbedekking neerleggen naast de pools.. nou de hele wereld heeft daarop gelopen met natte voeten en misschien wel schimmeltenen of wratten of nou ik moet er niet aandenken maar echt fris is het niet :P
En we zijn weze wand klimmen! :) Ik had als eerste de top bereikt! (moet ik er natuurlijk ff bij vermelden ghehe) Was wel spannend je moet niet naar beneden kijken.. hun allemaal gillen Judith kijk eens hier..

Iedereen vraagt al en homesick? Maar nee sick of home :P grapjuuuu

• 18 Juli 2010 - 16:17

Ilona:

Nou, die brownies moet je maar je maar eens voor ons bakken als je terug bent! Want jij weet hoe ze moeten proeven! X Ilona

• 18 Juli 2010 - 18:32

Oma Feenstra:

Hoi Judith,

We hebben je reisverslagen gelezen tot nu, en geweldig moeten lachen.
    Leuk dat je zoveel plezier hebt daar.
    Groeten ook aan Jan en José.

Heel veel lieve groetjes van Oma en Opa Feenstra.

(via Ome Klaas)

• 18 Juli 2010 - 19:21

Lisanne:

Altijd leuk die verhaaltjes van jou! tof dat je 't zo leuk hebt en leuke dingen doet!

xx Lies

• 18 Juli 2010 - 19:44

Petra:

Heb net je reisverslagen gelezen. Geweldig! Wat maak je een hoop leuke dingen mee zeg. Fijne tijd nog daar, have fun! Groetjes aan mijn oude buurtjes en veel liefs, Petra.

• 18 Juli 2010 - 19:50

Jan En Paulien:

Ha Juud,

Leuk om je reisverslagen te lezen, heel veel plezier nog daar en de groetjes aan de hele Kraan-clan!

Ga je nog wintersporten daar?

• 18 Juli 2010 - 20:07

Loes:

zo juuud ik heb het recept overgeschreven en ga het zo gauw als ik kan ff maken.
    ben benieuwd of ze echt zo lekker smaken als je zegt.
    kusjes

• 19 Juli 2010 - 12:14

Klaas Feenstra:

Hai Judith,
    Nog even een berichtje van mij. Als je héél veel foto's kwijt wil van je reis kan je die natuurlijk ook (gratis) op picasaweb.com zetten. Verder zag ik dat er in NZ veel Nederlandse reisgenoten zijn van jouw leeftijd, en ook wel in de buurt. Kun je zoeken via 'waarbenjijnu'
    Verder veel plezier, en ik zal ze ook eens maken, die brownies. Wordt nu vast een hype in NL :)

• 21 Juli 2010 - 10:19

Brigitte:

He juud,

Dat ziet er heerlijk uit zeg!
    Leuk hoor om je reisverslagen te lezen.
    En ik merk dat je het harstikke naar je zin hebt en veel fun hebt is echt leuk om te zien.
    Nou meid geniet er nog lekker van.
    Heel veel plezier en de groetjes daar.

Veel liefs de hartinkjes

• 21 Juli 2010 - 19:55

Appie & Lowietje:

heee judith! mmmm jammie die brownies lijken ons wel erg lekker zeg! we missen jou wel, maar bij martine is het ook erg gezellig! kusjes van lowietje & 'n poot van appie

• 22 Juli 2010 - 21:15

Henny:

Ha juud,
    wat klinkt het allemaal gezellig en vooral lekker bij jou.Ben benieuwd naar je brownies,we gaan ze zeker proberen!!!En wat een leuke avonturen beleef je.
    Nou meid geniet ervan,en de groetjes aan iedereen daar.
    Veel liefs henny

• 07 Augustus 2010 - 08:03

Linnie:

Lekker!!! we hebben ze geproefd...