Oost west thuis best - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu Oost west thuis best - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

Oost west thuis best

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

15 November 2023 | Nederland, Utrecht

Zo de eerste week thuis vond ik heel moeilijk en zwaar. De arts had al gewaarschuwd: volgende week kun je je wel eens je erg moe voelen, je lichaam moet het dan weer zonder zuurstof gaan doen en dat maakt verschil! Maar toch op het moment dat dit ook echt gebeurde, werd ik weer heel onzeker en bang. Heeft het dan niks gedaan? Kan ik nog terug de tank in? Hoe kan het nou dat ik zo moe ben? Ik was het gesprek met de arts natuurlijk alweer helemaal vergeten! Het is maar goed dat Geoffrey erbij was, die herhaalde dokter Heringhaus zijn woorden maar weer even! Tegenwoordig noem ik Geoff ook maar dokter van der Boom! Wat is die jongen toch slim en lief he, dat ie dat ook echt allemaal onthoudt! Dat stelde me weer gerust.

Na een paar intens vermoeide dagen merkte ik dat ik weer opkrabbelde en dat het weer leek te gaan! Maar toen kwam ik al snel weer in een andere fase terecht.. in die 10 weken heb ik mezelf echt voelen opknappen. Ik merkte het in kleine dingen, maar terugkijkend ook in hoe ik de behandeling ervaarde. Dat was achteraf gezien echt een meetpunt voor me. En nu is dat meetpunt weg. De arts had geadviseerd om nog 2 maanden rust te houden dus dat wil ik ook echt doen om niet mijn behandeling tegen te werken. Maar omdat ik dus voornamelijk rust werd ik erg onzeker, ik vroeg mezelf af: Ben ik nog steeds op het punt als toen ik uit de tank kwam? Ben ik nog steeds zo goed?

Maar ik kan het jullie vertellen: jaa ik ben nog steeds zo goed! Ik keek er al heel lang naar uit om weer fysiek naar de zaal te kunnen gaan en naast Geoff te kunnen zitten. En zo ben ik dus afgelopen donderdag avond en van het weekend weer fysiek meegegaan. Vooraf aan de vergadering ben ik nog wel gaan wachten in de koffiekamer en vlak voor het laatste lied zijn we weggegaan, maar ik heb gewoon beide keren de hele vergadering fysiek kunnen volgen. Ik weet niet wie er meer moet wennen, Geoff of ik. Voor mij voelt het weer als normaal! Maar Geoff die kan het haast niet geloven, om het kwartier vraagt hij of het nog gaat.. en ondertussen zie ik hem vaker gapen dan dat ik moet gapen!

Ook hebben we afgelopen week gewoon weer een spelletje kunnen doen savonds en is Geoff helemaal verbaasd dat als hij om 19.30 uur tegen me zegt: je mag richting bed, ik zelf zeg.. nee ik ben nog niet moe!

Ik kijk uit naar de volgende weken en het verdere herstel! Ik hou jullie op de hoogte!


  • 15 November 2023 - 18:39

    R&R:

    Oh, wat GEWELDIG zeg!!!

    Ben zo blij voor jullie!

    Nu dus uitkijken dat je niet meteen te hard van stapel loopt, maar dit geeft de burger echt moed…

    Liefs van de buurtjes [e-2764]️


  • 15 November 2023 - 18:52

    Pris:

    Zo fijn!!! Maar stapje voor stapje hè. Goed luisteren naar dokter van der Boom [e-1f609]


  • 15 November 2023 - 19:23

    Anita L-K:

    Lief stel: we hebben er al uitvoerig samen over geappert ;-) maar oooh wat ben ik blij voor jou JuPi dat je je zoveel beter voelt en je weer samen spelletje kon doen met je privé dokter en naast hem in de zaal zitten. Tot snel meiss, hvj xxx

    Anitaaa


  • 15 November 2023 - 22:10

    L.P.:

    Geweldig zeg, zo blij voor jullie en ik hoop dat het herstel gewoon lekker doorgaat zodat je je steeds wat beter gaat voelen. [e-1f618]


  • 16 November 2023 - 08:14

    De Botjes:

    Super fijn voor jullie en geniet van de momenten en neem ook je rust he. Liefs[e-2764]


  • 16 November 2023 - 12:52

    Familie Uit Kamerik:

    Oh Judith dat is fijn te horen!

    Heel blij voor jullie [e-1f495]

    [e-1f48b][e-1f48b][e-1f48b][e-1f48b][e-1f48b]


  • 16 November 2023 - 18:03

    Olaf:

    Super Judith! En zo te horen is Geoffrey inmiddels meer toe aan wat extra zuurstof dan jij. [e-1f974][e-1f605] Hopelijk knap je snel nog verder op!


  • 19 November 2023 - 13:26

    Elly Kugel:

    Lieve Juudje wat is fijn te horen hoe jij je steeds wat beter gaat voelen,maar ook rekening mee houdt dat er wat mindere dagen tussen kunnen zitten,Gelukkig houdt dr v d Boom jou goed inde gaten [e-1f605]Er zijn hele lieve dokters hoor en jij hebt er zo een[e-1f917] kijken uit naar je verdere herstel en je verhalen [e-1f606]liefs voor jullie beide .opa en oma K[e-1f618][e-2764]️[e-1f33a]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 35204

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: