A few days in the life on New Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu A few days in the life on New Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

A few days in the life on New Zeeland

Door: 2 J's

Blijf op de hoogte en volg Judith

29 Juni 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Wisten jullie dat hier een Obama beach is? Nou tot voor kort wist familie Kraan dat ook nog niet haha ;) Ik kon Omaha beach niet onthouden blijkbaar want ik zei opeens zo wat leuk is Obama beach zeg, en hun Obama beach??????

Gister zijn we naar de paarden geweest en hebben we lekker met ze gerend bij Karen en Dean op het land. Die kindjes van hun zijn zo lief en ik moet hier wel terug weer komen want als Regan ouder is dan 5 jaar wilt die graag met mij trouwen omdat ik een silly language heb haha.. is dat ok mama?
Vandaag ben ik voor het eerst weze werken in Nieuw Zeeeeland :D bij het cafe van Joy.
Joy heeft een rijbewijs dat ze op restrictid staat dat betekend dat ze mag rijden in haar eentje of met iemand in de auto die langer dan 2 jaar zijn rijbewijs heeft. Dus ze mag nog steeds niet rijden met mij er alleen naast eigenlijk dus we hebben stiekem nog een wet overtreden vandaag ook.. ghehe. ;)
Hebben trouwens ook lekkere brownies gebakken alhoewel je kan ze beter blackies noemen :P of beter uit de oven halen als ze klaar zijn hihi.

Vandaag lekker bietjes gegeten .. lekker he papa :P
Nederland 2-1 gewonnen he... jeeeej wij gingen er dan wel niet uit hier om te kijken om 02.00 snachts maar Jan wel hoor, hij moet wel iets hebben om voor aan te moedigen nu Nieuw Zeeland eruit ligt heeft hij mooi het sjaaltje kunnen gebruiken die ik van Senna gehad heb ;)

Luchtkussen

  • 29 Juni 2010 - 11:46

    Henny:

    Het klinkt als een an al gezelligheid bij jouw!
    en zelfs hollandse kost...
    bietjes? jammie!!!
    liefs henny

  • 29 Juni 2010 - 12:41

    Loes:

    hoe oud is Regan nu?
    dan kan ik mij er weer op voorbereiden dat je over 1 of 2 jaar weer naar NZ gaat,want jonger dan 3 kan hij niet zijn als hij al over trouwen praat.hihi enne ik heb je luchtkussen opgevangen, hij maakte wel een smakkerd hoor?

    xxx en heel veel liefs daar.

  • 29 Juni 2010 - 18:26

    Hans En Ineke:

    Wij zijn super jaloers!!

  • 29 Juni 2010 - 18:53

    Mirjam En Mannen:

    He zussie,
    Volgens mij heb je het erg naar je zin!
    Genietze...
    x mim

  • 30 Juni 2010 - 09:53

    Judith Van Der Boom- Pijnacker:

    mom, i'm just kidding....
    kijk op de foto van Joy ;)

  • 30 Juni 2010 - 21:34

    Julia:

    Judiithhh,

    enjoi your time over there!!!(L)

  • 01 Juli 2010 - 21:26

    Andy:

    Hey Jude Leuk te lezen dat je het goed naar je zin hebt Geniet ervan

  • 02 Juli 2010 - 09:18

    Mirjam:

    Wij gaan zo op vakantie! Geniet nog van jouw vakantie.
    We lezen je verslagen wel later!
    Kus
    Mim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 35139

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: