kiwidays - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu kiwidays - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

kiwidays

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

23 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Inmiddels waren mijn eyebrows gegroeid tot een bert. (Je weet wel.. die bert van bert en ernie) Zo erg dat ze zo zwaar waren dat ik bijna voorover viel en nog erger Joy pakte de heggenschaar erbij en zei dat de tijd was gekomen om er wat aan te doen... Dus meteen maar gebeld naar een mevrouw de beautician, en omdat het nood was hoefde ik niet op een wachtlijst te staan maar mochten we er gelijk in de middag terecht.
Ik ging daarheen met de gedachten oohh die haalt het weg met een pincet.. Eenmaal aangekomen en liggende op een soort bed waar mensen in liggen als ze overlijden werd er opeens heet heet heeel heet spul op me eyebrows gesmeerd.. en ik nog steeds denken misschien is dat spul zodat als ze straks epileert het minder pijn doet! (ik noem het trouwens eyebrows omdat wenkbrauwen niet zo leuk klinkt vinden jullie ook niet?!)
maar goed, lag nog steeds op dat 'bed' langzamerhand gingen mijn handen ook in de overleidings houding (Zien jullie al voor je hoe?)
En toen.. opeens uit het niets ROEEETTSS! Net een eyebrow massage! Dus beautician vroeg are you still alive? So I said: Waauuw it feels like a massage!! She started to laugh and said: I don't know where you get your massage..
Dus zo erg is je eyebrow waxen niet :P hahaha

Joy en ik hebben op een hele schattige kleine lieve poepige schetige snoepige KOTSERIGE 7 maandige tweeling gepast! (met nadruk op kotserig..)
Joy kreeg de ene jongen voor haar rekening en ik de andere.. Ik dacht appeltje eitje ik trots vertellen ik heb zoveel neefjes komt helemaal goed. (en nog niet weet dat je tijdens het omkleden niet het jongentje niet helemaal uit moet kleding want het kan wel eens gaan plassen!!)
Daarna stopte we ze in bed, maar helaas wij dachten lekker 2 uurtjes wat rust te krijgen maar nee ze bleven wakker!
Ookal dacht ik al geen kinderen te willen, na die dag weet ik het helemaal zeker :D haha

Ook zijn we weze werken in het cafe van Joy, er zit ook een gallerij bij en wat sieraden enzo dat mensen kunnen kopen. En wij moesten die avond de sieraden op kleur/prijs enzo reorganiseren.. maar wij gingen natuurlijk ff kijken hoe het ons stond :P en toen liep de baas langs en zei ooh it looks good, it's al yours. En nu hebben we elke dag wat om te dragen ongeveer haha ;) ik zei tegen Joy.. ik vind dit baantje wel tof :P

ojaa ik heb zo'n zin in dinsdag dan hebben we een meidenmiddagje en jaja weetje wat we gaan doen? nee dat weten jullie nog niet want dat heb ik nog niet verteld.. een Facial! Een gezicht massage met allemaal maskertjes op en weet ik het allemaal, klinkt goegoegoed.

Het motto van Joy is.. do something everyday that scares you! ik hoef het hier nog niet eens op te zoeken het komt rechtstreeks naar me toe! haha
Denk ik ff rustig op me gemak naar de wc te gaan, trek ik de deur open en ik kijk beetje naar beneden zie ik opeens mega grote voeten in het donker.. Als Jose schrikt zegt ze altijd SHOOT THE CAT!!! Dus na wat gegil dacht ik oh laat ik dat ook maar eens zeggen haha. Die arme Jeremy heeft daar kwartier in het donker lopen wachten tot er eindelijk een slachtoffer naar de wc ging!

Oja oja oja echt maffe kiwis hier.. ik ontmoeten laatst de moeder van Dwane! Gelijk knuffel natuurlijk maar dat was niet zo maf.. want daar ben ik inmiddels wel aangewend. Zegt ze als derde zin van ons gesprek; Are you coming to stay with me? :D (logeren he bedoelt ze..) haha.
En nog wat.. het is hier normaal om iedereen met LOVE aan te spreken! Word er opeens door een (oude getrouwde) man tegen me gezegt how are you my love? helemaal van me apprapo natuurlijk (sorry er is me laatst verteld hoe je het moet schrijven maar geen idee meer :P)
Even later hoorde ik iemand anders tegen de vrouw achter de kassa het zelfde zeggen.. hahaha maar je zegt toch niet tegen iemand die je niet kent hoe is het mijn liefje? ze zeggen crazy dutch maar volgens mij toch echt crazy kiwi!

Heel veel vragen hoe het mijn mijn engels zit.. maar gaat goed! kan alles verstaan kan alles beantwoorden. Heb alleen soms als Joy naast me staat ofzo en ik het wel weet maar voor de makkelijkheid dat ik ff Joy vraag maar dan weet ze dat ik het wel kan en zegt ze expres niks :P En laatst zei iemand van Texas.. you have a accent! maar zo grappig als je haar hoort praten dan is het van uhh wie heeft hier nou een accent haha!

Nou jullie zijn weer op de hoogte en ik heb weer computerogen. Ga terug naar me openhaardje waar het warm and nice is.

  • 23 Juli 2010 - 08:06

    Lisanne:

    Great Stories :)!

    x Lies

  • 23 Juli 2010 - 17:37

    Chiel & Linda:

    Ha Juudtepuut,

    We liggen dubbel om je verhalen....ga vooral door!! Have fun :-)

    Liefs,
    Chiel & Lin

  • 23 Juli 2010 - 19:01

    Kristie:

    Hai Judith!! Hebben de mensen daar ook al een keer "sweet as" gezegt? En ja, as met 1 s :P Toen ik een Auckland zat was er een broeder die dat echt vrijwel over op zei, vet lachen :P Anyway, veel plezier verder daar, en geniet van het congres volgend weekend :D Wel Engelse exemplaren van de nieuwe uitgaves meenemen hoor!!!

  • 26 Juli 2010 - 17:27

    Ineke:

    Leuk en gezellig allemaal!! We wachten op nog meer!! Veel liefs, Hans en Ineke

  • 27 Juli 2010 - 07:52

    Tante Diana.:

    Hoi Juud,
    Ik wil dat snoeien van je wenkbrouwen met de heggeschaar wel overnemen van die nieuw zeelanders hoor! Ik doe hier thuis ook altijd de heggen snoeien, dus ik heb er wel gevoel voor!!!! Je gaat er gewoon naast staan als ik toch bezig ben. zo gepiept! Liefs, tante diana.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 1113
Totaal aantal bezoekers 35191

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: