miscellaneous adventures - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu miscellaneous adventures - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

miscellaneous adventures

Door: 2 J's

Blijf op de hoogte en volg Judith

12 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Laten we beginnen met vrijdag.

Vrijdag: In de ochtend lekker uitgeslapen en wat lekkers gebakken.. zal jullie het recept geven, leren jullie ook eens wat ECHT lekker is!! ;)
In de middag rond uur of 13:00 ging ik met Jeremy een strandwandeling maken hier achter het huis.. klinkt gaaf he, is het ook want je loopt de deur uit ff stukje het hoekje om en wallaa daar is the beach! We hadden in het krantje gekeken en het zou pas om 15:00 uur ongeveer vloed worden dus we hadden nog tijd genoeg om naar Snells beach te lopen en weer terug. Maar het werd toch eerder vloed dan we dachten dus inplaats van over het strand, liepen we onszelf vast op de rotsen :P Gelukkig zijn we net berggeitjes en gingen we heel avontuurlijk verder...we were triumphantly conquering the greatest boulders, and cliff edges. Clambering over vast rock pools, making sure that we got to the next bay without going for an unintentional swim or breaking our ankels.
Heel spektakel vinden jullie niet?

Zaterdag: Jaa zelfs hier in Nieuw Zeeland hebben ze een markt.. en wat voor een.. (lachwekkend!)
Joy Jose en Jeremy moesten werken dus Jan en ik dachten laten we een wandeling maken in Tawharanui onderweg kwamen we langs Matakana en het was zo onwijs druk dat wij dachten laten we eerst eens kijken wat hier te doen is.. Duurde eerst een half uur voor we onze auto geparkeerd hadden maar toen we er eenmaal waren bleek het dus een markt te zijn. Schijnt dat alle Aucklanders elk weekend hierheen komen voor die markt. Het is niet een voordeel markt of waar je leuke souveniertjes en dingentjes kan kopen maar een etensmarkt! (helemaal niet verkeerd :D)
Een kraampje verkocht zelfgemaakt brood ik dacht laat ik het eens proeven en het beviel wel dus dacht ooh hoe zou het andere kraampje smaken? en opgegeve moment kwamen we bij de alcohol kraampjes nou ook die ff getest natuurlijk.. (waren even vergeten dat we nog moesten wandelen..) haha. Het was echt mega druk op die markt moesten gewoon file wandelen.
Dus zijn we doorgereden naar het strand waar we wilde wandelen. Jan had een wandeling uitgestippeld van een uur of 1.5 (werd toch wat langer..) Was erg moooooi.
Ze hadden me de dag ervoor bang gemaakt dat er een stier zou lopen maar ik dacht dat ze een grapje maakte omdat ze dat wel eens vaker doen gek genoeg. En dit keer deden ze dat ook eigenlijk.. maar wat kwamen wij nou tegen tijdens de wandeling.... 100 STIEREN!! waahhh ik heb nog ff 'slap the bull' gespeeld. En Jan sloeg hem als eerst op de kont van de stier en hij deed niet zo veel, dus ik dacht oh dat wil ik ook! maar blijkbaar was die door Jan's klap wakker geworden want bij mij werd die wel wat kwader :P
In de avond een super spannende veel gehuurd. (super spannende voor mijn doen ghehe)
Toen Joy en ik naar bed gingen merkte ik al wat vreemds.. want Joy zegt NOOIT Good night Jeremy..
Dus ik dacht hmm hier is wat aan de hand. En ja hoor Joy doet de ligt uit en opeens steekt er een hand naast mijn bed te voorschijn en schiet de deur keihard open.. Jeremy kwam onder me bed vandaan en Jose kwam binnen allebei tegelijk.. Volgens mij konden de buren me gegil zelfs horen en buren hier betekend kilometers verderop ;)

Zondag: zijn we met een groepje gaan tennissen.. als ik nog geen spierballen had heb ik ze nu wel :D.
Toen we terug kwamen zat een echte echte kiwi Dwane op de bank.. gingen wat spelletjes doen en opgegeven moment was de spanning denk zo hoog dat hij gewoon een scheetje liet en twee tellen later breekt de stoel af!!!! tja... lachen gieren brullen! (sinds wanneer mogen gasten scheetjes laten in andermans huis?)

Vandaag: SKYTOWER!!!!!! heerlijk weer, kon overal heen kijken hadden een uitgebreide lunch op de skytower en een heerlijke cocktail eend en lammetje gehad nouja niet gehad maar betaald! maar was echt geslaagd.

best wel veel geschreven he?
best wel veel om te lezen he?

  • 12 Juli 2010 - 09:35

    Julia:

    amazing.

  • 12 Juli 2010 - 10:14

    Ilona:

    Gek mens!!! hahahaha....

  • 13 Juli 2010 - 15:27

    David:

    Scheetjes worden altijd gelaten, alleen heb je het meestal niet door ;) x

  • 15 Juli 2010 - 07:25

    Diana Saveur:

    Berggeitjes, hm. Leuk om al je belevenissen te lezen, Judith!!! Een te gekke vakantie!we missen je hier wel hoor. Liefs, tante Diana.

  • 15 Juli 2010 - 20:08

    Martine:

    Hahah wat 'n leuke verhalen allemaal! Ik wacht met smart op je volgende :D

  • 16 Juli 2010 - 23:00

    Klaas Feenstra:

    Hi Judith,
    wat een leuke dingen maak je mee! Ik ben haast jaloers op je... Leuk om zo in NZ te kunnen zijn en best lang. Hoewel, het gaat altijd veel sneller als dat je wilt.

    Groetjes :)

  • 17 Juli 2010 - 15:52

    Niels:

    met plezier gelezen :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 625
Totaal aantal bezoekers 35189

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: