lezen maar! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu lezen maar! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

lezen maar!

Door: de kiwi

Blijf op de hoogte en volg Judith

30 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Een paar hoogte punten van de afgelopen week!

Zaterdag zijn we weze rijden naar het noorden en waar we uit wilde stappen stapte we uit en waar we langs wilde rijden reden we langs was erg nice dagje! Lekker zonnetje en dan is alles meteen WAAUWW! Maar zelfs als het regent heeft Nieuw Zeeland zijn charmes zal ik er maar even bij zeggen! hihi

Ik ben een dagje met Joy mee naar school geweest. Was grappig want iedereen denkt dat we zussen zijn blijkbaar lijken we nog al op elkaar al zien we dat zelf dan eventjes niet.
De lokalen waar zij les in heeft zijn net bioscoopzalen echt joekel groot. Het voelde net als ik in zo'n tienerfilm mee speelde. Voelde me helemaal thuis dus :P En het is zeg maar niet een school zoals wij die kennen hoog en lang ofzo maar allemaal kleine gebouwtjes dus je moet naar buiten om naar een andere klas te gaan. Grappig ze studeert voor lerares maar dat betekend allemaal kleuter dingen leren dus moet je zingen en handen klappen en toneelstukjes spelen. Toen voelde ik me nog meer thuis :P hahaha

oOoh zondag trouwens haha daar moet ik echt over vertellen!! We gingen met Joy der vriendinnen naar het strand en daarna dachten we laten we een film gaan kijken bij Caitlyn thuis. Toen we eenmaal bij haar aangekomen waren schrok ik toch wel een beetje haha zal jullie een kleine impressie geven:
Er liep een klein meisje rond te spelen in huis (dat is normaal hoor;)) maar het begon opeens te stinken heel erg.. dus ik zeg in nederlands tegen Joy.. zo die heeft ff een flinke stinky winky gedaan!
Dus Joy begint te lachen en zegt nee dat is de koelkast! Even later plof ik neer op de bank.. en het is zo'n koud oude leren bank.. dus Allie vraagt of ik een deken wil, en gelukkig zegt Joy net op tijd tegen mij.. JUDITH DAT WIL JE ECHT NIET VORIGE KEER KWAM IK THUIS MET ALLEMAAL VLOOIEN!
Dus dat verleidelijke aanbod heb ik maar ff afgeslagen!
Toen kwam Jose ons ophalen en vroeg hoe het was.. dus ik zei ooohhh ik heb overal jeuk! ze begon te lachen en zei ja dat zijn de kiwi huizen hier.. :) nice.

Dinsdag .. jaa dinsdag was onze vertroetel dag!
Sochtends die facial gehad.. wist totaal niet wat het inhield dacht alleen lekker je hoofd gemasseerd en wat maskertjes enzo prima. Maar het begon als volgt:
wie gaat eerst? oke ik was het slachtoffer.
ja kleed je maar uit daar ik kom zo (zegt dat vrouwtje) waaahhh dacht ik.
oke handdoek om me heen geslagen en op het bed gaan liggen en ze begint heerlijk me gezicht te masseren en me haren.. lag eigenlijk wel klein beetje te relaxen! Tot ze opgegeven moment me hals gaat masseren ook wel lekker hoor maar opeens was het HO HO HO MAAR MEVROUW! haha ze ging wel ver naar beneden hahaha.
Dus ben klaar en Joy gaat.. dus ik waarschuw der maar ff met de woorden UHH JOY ze gaat niet alleen je hoofd masseren pas op! :P haha.
Ze deed ook nog een foundation op me gezicht (blijkbaar oranje) en ik ging ff naar de winkel chocolade kopen (moest gezegd worden) tijdens dat Joy haar facial had. Kom ik bij de kassa en normaal vragen ze hay how are you? en nou opeens are you oke? Dus ik dacht dat is raar... tuurlijk ben ik oke heb net een facial gehad zie ik er niet relaxt uit?! haha. Nou toen keek ik even later in de spiegel en toen wist ik wel waarom ze dat vroeg ja... haha.
In de middag kwam Caitlyn naar ons huis want ze had nog wat proefkonijnen nodig, oh ik vergeet te zeggen voor wat misschien nou ze doet de opleiding voor masseur en omdat ze zo bleef aandringen dachten Joy en ik nou goed laten wij dan maar ons opofferen om een massage te krijgen op onze rug van ongeveer 30 minuten.. hihi

vandaag eerste dag convention.. vermoeiend!
hele translation ging voor geen meter sochtends kwam waarschijnlijk omdat we al 5 uur uit ons bed moesten om 1,5 uur in de file te staan om om half 9 daar aan te komen :P Is trouwens heel wat anders joh daar.. veel kleiner ongeveer 2500 man. Het gebouw is net een zo'n bal die ze gebruiken voor rugby. En ik ben gewend me verre kijker mee te nemen maar nee hier moet je dat niet doen tenzij je de neusharen wil tellen van de spreker! haha.
Zondag gaan we gelijk door naar de sneeuw.. dus dit zal voorlopig wel me laatste berichtje zijn misschien zelfs wel tot dat ik thuis ben wie weet!
maar dat scheelt dan heb ik dan nog wat te vertellen :P nee over nieuw zeeland kan ik eeuwen door blijven praten denk ik.. alhoewel het emigreer plan denk ik is veranderd haha jullie balen zeker? geintje geintje geintje

zie jullie bijna bijna bijna

xoxox


  • 30 Juli 2010 - 10:37

    Paula:

    Klinkt goed Juud!! Leuk allemaal... you orange girl!! hihi
    Nou heel veel plezier nog op het congres, mathieu en ik gaan morgen ook een dagje saampjes en veel plezier in de Sneeuw!! xxx

  • 30 Juli 2010 - 10:42

    Klaas Feenstra:

    Ha Judith, nou jij maakt er wat van... Wandelen in piyama door de supermarkt, nog met een masker op over straat (en oranje had niet eens gewonnen...), of toen bij je vorige reis tooth paste op je gezicht smeren... Beetje alternatief maar wel lekker :)
    Weet je trouwens zeker dat de beauty saloon niet een ander soort parlour was?
    Overigens als je weer thuis bent wil ik je wel weer bijspijkeren in de Nederlandse taal, die zul je zo langzamerhand wel ontleerd zijn met al dat Kiwi Engels. (nadat je natuurlijk eerst ontsmet bent van al die vlooien :)
    Trouwens een prettige skivakantie, hou alles heel!

  • 30 Juli 2010 - 14:21

    Chiel & Linda:

    Ha orange babe :-)
    Heel veel ski-plezier voor volgende week!!
    xxx
    Chiel & Lin

  • 31 Juli 2010 - 20:19

    Loes:

    hoi juud,
    vind je verhalen erg leuk, maar zie nu ook wel weer naar je uit.
    het is jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen.
    maar dikke kus aan allen en ook van papa.

  • 02 Augustus 2010 - 07:55

    Mim:

    He Juudje,

    Eindelijk ben ik helemaal bijgelezen met alle verslagen.
    Volgens mij heb je het er weer super naar je zin.
    Gister hebben we gebbqd, maar we misten jou erbij! We zien weer uit naar je. Geniet nog even van de laatste week.
    Dikke knuf
    Mirjam en alle mannen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 35186

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: