allerlaatste verhaaltje - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu allerlaatste verhaaltje - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

allerlaatste verhaaltje

Door: je vliegmuts

Blijf op de hoogte en volg Judith

08 Augustus 2010 | Singapore, Singapore

men wat vliegt de tijd, paar weken geleden dacht ik nog oow ik zit hier nog wel een tijdje en opeens ja echt opeens is het alweer de laatste week! En toen opeens de laatste dag.. en toen opeens laatste uur en toen alweer afscheid nemen en toen alweer in het vliegtuig en toen ja oh nu zijn we in het heden NU alweer op het vliegveld in SINGAPORE!

Ik zal jullie nog ff wat bijspijkeren over me week skivakantie! Wie word er ziek?ik natuurlijk maar er is een verklaring voor.. aangezien iedereen elkaar knuffelt kust handjes schut maar voornamelijk knuffelt kan het zo zijn dat iemand ziek is en het dan aan je overdraagt. Dat geluk mocht ik maandag beleven.. en hoofdpijn dat ik had en keelpijn dat ik had en lekker snowboard weer dat het was.. en balen dat ik deed. Maar nu klinkt het echt als een ramp he? was het voor me gevoel ook, want de kraantjes vertelde me dat het soms maar 1 dag in de week lekker weer is op de piste! maar hey het viel mee. Dinsdag was ik weer wat beterder en kon ik gewoon met de groep mee.
Waren met z'n 13e geloof ik 4 meiden de rest jongens. Echt heel anders wel dan als wij op vakantie gaan want wij houden opzich rekening met elkaar toch? maar hun eten allemaal appart en ook op de piste was afentoe elkaar kwijt.. haha maar dat zijn typisch de kiwi's.
Savonds spelletjes en filmpjes gekeken en gitaar gespeeld..
en bepaalde kiwi's willen langs komen in nederland.. ik denk vast wel dat ze bij 1 van me zussen mogen logeren he? :P

Oke dat was ff inimini verslagje van de sneeuw.
nu over mijn vliegtuig ervaring van vanochtend. Had ik weer.. ik bedenk me ineens in de auto dat ik een beugel bh aan heb en omdat mama op de heen weg had gezegt dat ik een sportbh aanmoest schrok ik want ik werd bang dat ik die dadelijk door de poortjes dan uit moest doen.
en inderdaad ik loop door de ppoortjes en opeens begint dat vreselijke nachtmerrie ding te piepen. Dus ik zeg al tegen de poortjes man Do I have to do my Bra of? dus die meneer lacht niet echt maar zegt nee je horloge! dus het viel allemaal wel mee! maar toch schaamde ik me opeens een beetje. haha!

Oke dit was dan mijn blog denk ik zo.. de rest horen jullie in levende lijf! Dus wanneer komen jullie langs?



  • 08 Augustus 2010 - 14:38

    Chiel & Linda:

    Ha zussie,

    Leuk nog ff een tussenbericht te lezen vanuit Singapore! Hele goede terugreis en we zien naar je uit! Tot morgen!

    Veel liefs,
    Chiel & Lin

    Oh ja, we love kiwi's!!

  • 08 Augustus 2010 - 14:54

    Loes:

    hoezo bij 1 van je zussen kan toch ook bij jouw op kamer? of logeerkamer?hihihi
    we love kiwi's toooooo!!!!!!!!!!
    enne we zijn zeker erg benieuwd naar de rest van de verhalen.

  • 08 Augustus 2010 - 18:12

    Eljan En Ilona:

    Jammer dat je terugkomt! We vonden je verhalen erg lek om te lezen... elke keer moesten we weer lachen!

    Nee hoor, liever je verhalen in levende lijve!

    We kijken naar je uit!

    Dikke knuf van ons!

  • 08 Augustus 2010 - 18:13

    Eljan En Ilona:

    ehhh.. erg LEUK natuurlijk! (ipv lek)

  • 08 Augustus 2010 - 20:09

    Niels:

    goeie reis! en alvast.. welkom terug.

  • 09 Augustus 2010 - 07:41

    Ineke:

    Welkom thuis! of Goede reis verder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 35192

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: