Transformation into the 'kiwi' - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu Transformation into the 'kiwi' - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

Transformation into the 'kiwi'

Door: 2 J's

Blijf op de hoogte en volg Judith

04 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik ben tot een kiwiiiiiiiii verklaard :)
nee niet die vrucht en ook niet de vogel en ook niet een Maori en geen Europiaan maar net iets daar tussen in. Ik heb namelijk leren eten met me vingers, wortellentaart gegeten, op me blote voeten door de modder heen gelopen waardoor de lekker warme modder tussen me tenen kwam te zitten waar ik uiteraard van genooot, zalig! (baaaaaaaaaah)
Naar de stad geweest in me cowboy schoenen met vlechtjes in en vergeet de mooie cowboy hoed niet!
Lekker in de tuin gepoeterd als een echte farmergirl!

Vrijdag hebben we zelfs in onze bikini kunnen lopen, en dat voor in de winter.. I love it!
We zijn zelfs al opzoek gegaan naar de pot of gold at the end of the rainbow. Poeh, ik heb nog nooit zoveel regenbogen gezien in heel mijn leventje.
Soms zelfs dubbelen... oh oh hiermee verklap ik dat het hier soms ook wel eens regent dus :P Vandaag is het echt een lelijke dag.. de lelijkste die ik tot nu toe gezien heb, niet echt heel koud ofzo maar wel erg grijs. Maar is ook wel gezellig zo aan het vuurtje zitten met kopje thee en zelf gebakken koekjes :D

Gister avond zijn we naar de snowplanet geweest! Om alvast ff ons warm te skieen/snowboarden voor als we in Augustus op skivakantie gaan! Allemaal vrienden van Joy kwamen vanuit heel het noordeneiland. (ook de Austinboys....)

Vanavond gaan we uiteten omdat Jan en Jose 21 jaar getrouwd zijn, lekker thais eten wat zullen we straks stinky winky doen haha ;)
Morgen gaan we al om 7 uur opstaan (vroeg voor ons.. normaal half 10 ofzo mag he is vakantie :P) want we worden om 8 uur opgepikt om naar Devonport te rijden waar we de ferry nemen naar Auckland en dan gaan we de Skytower zien en beklimmen, jipppiee! En daarna een rondje Auckland city maken :)

Dat was het wel weer voor nu anders heb ik als ik terug ben niks meer te vertellen :P (als ik terug kom?! :P)


ojaaaaa
ps: Chiel, het eerste souveniertje dat ik gekocht heb is voor jou!!!
pps: Paula, ben druk opzoek naar jou kiwibodywash!

Knuffel vanuit hier.. want dat doet iedereen hier ookal ken je ze nog niet eens haha ik met me hand helemaal ver uitgestoken om hoi i'm Judith te zeggen maar nee die hand duwen ze weg en ze willen meteen een knuffel haha ;) en me naam spreken ze uit als You Did dus krijg overal de schuld van haha.....


  • 04 Juli 2010 - 06:43

    Ilona:

    hahaha... gek mens!
    Wat een leuke dingen maak jij mee!
    Blijf maar veel schrijven, want ik kijk naar je verhalen uit! Vind ze echt heel leuk om te lezen!
    Veel plezier! Enne.. ga je nog skieen ook???

    Dikke knuffel,
    Ilona

  • 04 Juli 2010 - 14:27

    M+p+j+z:

    Hej Juud,
    Dat klinkt allemaal heel goed! En leuk ook die foto'tjes te zien. Je hebt het vast reuze naar je zin!!!
    Hier is het erg warm... pff... mij veel TE warm, ik zou ook wel willen overwinteren!! :-)
    Nou heel veel plezier en een dikke knuffel van ons terug!!!!
    XXX
    ps... mooie cowboyhoed hoor!

  • 04 Juli 2010 - 14:56

    Chiel & Linda:

    Ha Juud,

    We lezen dat je het prima naar je zin hebt...je komt toch wel terug hè?!

    Liefs,
    ons

  • 05 Juli 2010 - 07:32

    Kristie:

    He Kiwi!!
    Je leeft je uit daar!! Nu nog een keer op je blote voeten door de supermarkt lopen hoor :P Kijk alleen wel uit voor het deel waar de koeling staat, dan bevriezen je voeten whaha :P Maar zo te horen, ben je idd een echte Kiwi aan het worden, ik krijg heimwee!!

    Heel veel plezier nog daar, gaat volgens mij helemaal goed komen ;)

  • 05 Juli 2010 - 18:53

    Hans En Ineke:

    Lekker gegeten in het Thaise restaurant? Heel veel groetjes aan iedereen van ons!!!

  • 26 Juli 2010 - 11:59

    Stiefie:

    Tegek juud!
    Als je terug bent wil ik graag je kiwi verslagen horen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 35133

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: