Even wat lucht zo in het weekend - Reisverslag uit Goes, Nederland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu Even wat lucht zo in het weekend - Reisverslag uit Goes, Nederland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

Even wat lucht zo in het weekend

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

27 Augustus 2023 | Nederland, Goes

Ik weet nog goed die ene dag. De dag dat het traject begon, de dag waarop ik zo zenuwachtig was, de vele snoepjes die ik nodig had om mn oren te klaren, de vele vragen die ik had! Ik weet nog goed dat Geoffrey met z'n neus tegen het ronde kijkraam aan stond om me in de gaten te houden en dat hij om de paar minuten kwam checken of alles wel goed met me ging. Ik herinner me de dag dat hij daar hartjes stond te maken met z'n handen en hij met z'n ogen en wenkbrauwen hele gesprekken voerde. De dag waarop we hadden besloten dat Geoff al mn spullen uit het kluisje zou pakken voor ik uit de tank kom, zodat ik me meteen kon omkleden.

Hoe anders is het nu! Ik ga nu zonder zenuwen of vragen naar de behandeling, kruip in mn stille hoekje en wacht tot dat het signaal komt dat ik mag instappen. Geef mn zonnebril af, gooi mn slippers uit. Pak snoepjes, om ze vervolgens weer mee naar huis te nemen omdat ik ze al niet meer nodig heb voor het klaren van mijn oren.


Geoff of pa/ma komen nog even een zwaaitje geven door het ronde kijkraam en laten me vervolgens bijna 2 uur lang volledig aan mn lot over. Na afloop staan mn ouders of Geoff klaar met mn zonnebril, mn spullen en dringen ze gewoon voor om 1 van de 3 kleedhokjes voor me te bemachtigen.


Ja ik weet nog goed hoe dat was.. en dat is kan ik je wel vertellen behoorlijk uniek voor een long covid patiënt! Of zou het komen omdat het nog geen week geleden is [e-1f602] maar het al voelt of ik al een hele poos bezig ben!


In de tank werd me om m'n achternaam gevraagd. Is het Judith van de Boom of Judith van der Boom? Ik wist het gewoon niet meer. Ik kon het niet herinneren! Ze zagen de onwetendheid en ontreddering in m'n ogen en probeerde er maar het beste van te maken door te zeggen: "ach, ik vergeet m'n achternaam ook wel eens hoor". Anderen hebben ook al 3 keer om m'n voornaam gevraagd dus ik pas er helemaal bij in het plaatje.


Het reizen was zwaar afgelopen week, al hadden we ook een hoop lol onderweg. In elke bocht die we doorrijden begin ik, sinds dat ik covid heb gehad, te boeren en eindig ik vaak ook in een hik die wel ff kan aanhouden. Pa die oprecht niet begreep hoe dat kan en elke bocht weer zei: hoe kan dat nou he? hoe kan dat nou, we gaan door een bocht en ze boert.


Inmiddels hebben pa en ma er een wedstrijd van gemaakt wie me het minst kan laten boeren onderweg. Geoff heeft het al opgegeven, volgens hem is het geen haalbaar doel, daarom neemt hij gewoon elke bocht als Max Verstappen! Al heeft hij wel pa z'n woorden overgenomen: Hoe kan dat nou he?


De eerste week zit erop. Afgelopen weekend was ik echt toe aan rust. Was heerlijk om niet weer naar de tank te moeten. Veel geslapen en veel gegeten.


Ik zal mn volgende update wat vertellen over hoe Jehovah voor ons gezorgd heeft afgelopen periode en waar we verblijven ect.


Hele dikke knuffel en super lief jullie interesse!!!


  • 27 Augustus 2023 - 21:10

    Paulien :

    Met frisse moed op naar week 2, hopelijk voel je je snel weer wat beter…je boert goed in iedergeval[e-1f92a] liefs van de BOERhoopjes


  • 27 Augustus 2023 - 22:22

    L.P.:

    Week 2

    als die net zo snel gaat als week 1 dan zijn die 8 weken zo voorbij, en dan zeg jij straks ‘hoe kan dat nou?’ het is omgevlogen [e-1f604]

    zet hem op ook deze week weer.

    xxx


  • 29 Augustus 2023 - 09:49

    Diana Deventer:

    Wat een kluwe wol in je hoofd. Een wir war van draadjes die wel in de knoop lijken te zitten. beetje bij beetje ben je bezig de kluwe wol te ontrafelen. Tot je de lange meters wol weer heel rustig om je handen kan wikkelen.

    Geduld, geduld geduld. Tja, daar hebben ze een heel congres aan gewijd.

    Laat je verwennen!

    Liefs, tante Diana en Roberto. [e-1f618]


  • 01 September 2023 - 22:07

    Anita L-K:

    Lieve Jupi,

    gelukkig nu al wat vooruitgang wat de tank betreft, de rest gaat hopen wij allemaal ook lukken en gaat het leven weer een stuk aangenamer voor je/jullie worden.

    Denk veel aan je[e-1f64f][e-1f3fc] en zien uit naar je ervaringen over de hulp die Jehovah al heeft gegeven. Gelukkig heb je een lieve man en lieve ouders die je nu al bijstaan[e-1f4aa][e-1f3fc][e-1f4aa][e-1f3fc][e-1f4aa][e-1f3fc].

    Anita L-K [e-1f91f][e-1f3fc][e-1f64f][e-1f3fc][e-1f618]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goes

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 35294

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: