De grote migratie - Reisverslag uit Kruiningen, Nederland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu De grote migratie - Reisverslag uit Kruiningen, Nederland van Judith van der Boom- Pijnacker - WaarBenJij.nu

De grote migratie

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

01 Oktober 2023 | Nederland, Kruiningen

Vrijdag was het zo ver... de grote migratie. Ja echt zo voelde het. Wat hebben we een hoop spullen mee naar Goes verzameld in de tussentijd.. van sinasappelpers tot onze eigen stofzuiger. Maar dat moesten we allemaal dus ook weer verhuizen! Onze Aygo wordt nog wel eens onderschat, maar niet door Geoffrey die zei al van te voren het gaat er allemaal in passen, let maar op! En inderdaad vrijdag na mijn behandeling reden we door naar ons nieuwe tijdelijke thuis in Kruiningen met een volgeladen Aygo die uitpuilde van de spullen! Kruiningen ligt op ongeveer 10 minuten afstand van het ziekenhuis (met de auto), dus echt super fijn en nog steeds heerlijk dichtbij!

Ik durf er eigenlijk nog niet echt over te schrijven omdat ik eigenlijk gewoon steeds denk, het zal wel tijdelijk zijn, ik zal wel gewoon een paar goeie dagen hebben..maar ik voel sinds deze week een inimini klein beetje verbetering. Als ik s'ochtends wakker word voel ik me wat meer uitgerust. Ik kan me iets langer concentreren, en heb in huis even muziek geluisterd en was zelfs afentoe gewoon kort aan het zingen (vooral vrijdag tegen het huis: it's time to say goodbye melodramatisch) en voel me over het algemeen ietsie fitter. Maar goed ik blijf rustig afwachten, maar hoop geeft het wel.

Vrijdag kwam de verpleegkundige met het verhaal dat er een jongen op school een ongeluk heeft gehad met een apparaat en zijn middelvinger heeft verloren. Hij zou waarschijnlijk 7 dagen achter elkaar, 2 keer per dag de tank in moeten om de wond te laten herstellen. Ook in het weekend moet hij door, super balen voor hem, maar hij kan ieder geval die middel vinger niet meer opsteken!

Maar toen bleek dat zijn behandeling doorging, kwam de vraag aan mij: als je wil mag je mee, zaterdag en zondag in de tank. Dat was een moeilijke keuze, normaal zijn dat echt mijn rust dagen, zou ik die nu opofferen? Trek ik dat 12 behandelingen achter elkaar? Na wat nadenk en bid werk, en eigenlijk ook gewoon het gevoel te hebben dat ik het zou gaan trekken wilde ik het proberen om zo hopelijk ook weer eerder klaar te zijn! Zo gezegd zo gedaan, dus ging ik zaterdagochtend en zondagochtend mee met nog 7 anderen voor de behandelingen. En nu zit ik vandaag op de 31ste behandeling alweer.

Leuke bijkomstigheid was dat we via Zoom gemeente Bergen op Zoom bezocht hebben, want onze vergadering is op zaterdagochtend en toen zat ik in de tank. Dus zo toch weer wat meer broeders en zusters gezien en vooral gehoord in deze omgeving. Ik kan wel zeggen we verstaan nu echt meerdere talen. Grapje natuurlijk ;-)

Zo, nu even weekend!


  • 01 Oktober 2023 - 14:03

    Lin:

    Knapperd [e-1f4aa] ‘gewoon ff’ weekend door pure zuurstof happen! [e-2764]️[e-1f618]


  • 01 Oktober 2023 - 14:42

    L.P.:

    Moest je nu die ondertussen (stink)kleding nog twee dagen langer aan!! Wat zal jij lekker ruiken [e-1f923]

    En betaal je nu ook nog weekend tarief!!

    [e-1f92d]

    Haha maar heel erg fijn dat je je ietsjes beter voelt, hopelijk blijft het zo, doe maar rustig aan.

    xxx [e-1f618]


  • 02 Oktober 2023 - 15:41

    Naomi Van Den Berg:

    Weer hardop zitten lachen om je update. En wat kun je blij zijn met een inimie verschil..al is het verschil maar een duimbreed.. en ook al kun je je vinger er niet helemaal op leggen.. duimpje omhoog van ons.. en niet teveel verwachten.. want soms geef je één vinger en dan willen ze je hele hand.. toen we je zaterdag in de Zoom zagen en zwaaiden was je er als de pinken bij.. bij ons in de Zoom doen we niet aan blauwe handjes gewoon je vinger op steken.. maar zoveel zaten er niet de Zoom die kon je op één hand tellen... [e-1f604][e-1f604] sorry ik liet me even gaan.. zie het maar door de vingers..


  • 04 Oktober 2023 - 20:27

    R&R:

    Nu pas gelezen, want hij bleek in de spam terecht gekomen...

    Een nieuwe stek. Bijzonder, al die lieve mensen. Zo fijn voor jullie.

    Top, hoe dapper jullie dóór gaan.

    We missen je wel hoor, buuf ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kruiningen

Judith

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 35288

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2023 - 27 Oktober 2023

Hyperbare Zuurstoftherapie

01 Januari 2018 - 01 Juli 2018

Ugandarisch

24 Juni 2010 - 09 Augustus 2010

Downunder

Landen bezocht: